En dag då jag är trött !

Idag har jag verkligen varit super trött hela dagen. Allt jag gjort har stretat i mot :P
Men har ändå lyckats arbeta, städa lite, promenera och träna !
Har även smort in mig med brun utan sol :D Blev lite resultat iaf. Är ju så försiktig när jag gör det och tar så lite. Tar flera dagar och lite så blir det inte fläckigt :)

Kom precis hem från träningen. Blev ett rätt kort pass idag ! 25 min kondition och bara en magövning på 3*10 och en ryggövning på 3*12. Bara för att ha gjort lite annat än kondition ;)
Så nu ska jag duscha och sedan sova. För som sagt, är sååå trött.



Vilade ändå två timmar på dagen så förstår inte varför jag är så nedrans seg. Kan ju ha med förkylningen att göra.. Att den inte riktigt släppt än .

Träffade gull Cattis och hennes kille på gymet. Alltid lika trevlligt att få byta ett par ord med dom. Cattis är verkligen en super go tjej. Tror jag ska dra med henne nästa vecka på lite solning ;) Hon pratade idag om att hon ville sola så ^^

I morgon kommer Ammi hit för lite girls night :D Ser verkligen fram emot det !
Vi ska sola solarium, lägga ansiktsmask samt färga håret på henne. Sen blir det även lite annat. Men det kan jag inte skriva något om än då det ska bli en lite mini överaskning för Ammi <3

Nej, klunka i sig lite vatten och sedan sova !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0