Blir så himla trött !!

Ny vecka nya sjukdommar ! Ritad i paint så inte den bästa, men något sådant + skuggor !
Varför kan man aldrig få vara helt frisk under vinter halvåret ? Vaknade i söndags morse med halsont. Blev lite värre under dagen men inte så mycket. Åkte hem efter jobbet och somnade nästan direkt. Vaknade på natten vid 4 av att halsen gjorde piss ont, tog en ipren och somnade igen. När jag vaknade var halsen lika dan som i går. Känner mig rätt pigg i övrigt men märker ju att något ligger på lur i kroppen.
Så jag ringde min kära Erica som jag lovat och uppdaterade henne om mitt tillstånd ;) Och som jag anat blev jag tillsagd att stanna hemma i morgon och om jag fortfarande var dålig i halsen skulle jag ringa och säga det. INTE LJUGA NATALIE ^^ Min kära fröken vill så klart inte bli smittad. Vilket jag kan förstå med tanke på att hon har varit lika sjuk som jag och att det förmodligen varit jag som smittade henne sist ;) Så det är bara bita i det sura äpplet och vara hemma.
Hur sjukt är inte det? Att vara hemma från jobbet och vila är det sura äpplet :P Haha, annars brukar det ju vara tvärtt om. Haha, trivs ganska bra på jobbet med andra ord ;)
Jag hoppas verkligen att jag blir bättre i morgon. Att halsen känns helt bra då. Hann bara träna tre gånger förra veckan och vill hinna med fler denna vecka. Men har lovat mig själv, OCH vissa andra, att jag ska ta det lugnt tills jag känner mig hundra :P
Känns så himla bra att ha kommit i gång med träningen. Första gången jag verkligen VILL träna ! Träffade en super mysig tjej när jag köade till gymet för att inhandla gymkortet. Har tränat med henne ett par gånger plus att hon lär mig lite trix i träning och kost :D .. NICE !

I morgon blir jag som sagt var hemma. Ska städa om jag känner mig pigg. Sen på eftermiddagen kommer lille Naruto hit ett par timmar :D Så mys att få gosa lite vove !

Sen till helgen så fyller min älskade syster dotter 1 år !! Gud vad tiden går fort. FÖR FORT ! Ska faktiskt vara barnvakt till henne på hennes födelsedag, eller ja. På kvällen/ natten :) SÅÅÅ goooos !! Längtar som fan, och tills dess har jag iaf blivit 100 % :D

Nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund i soffan med en kopp te :)

Chilivippen !

Kommentarer
Postat av: Erica

Goooa dej!! Puss

2011-02-07 @ 19:24:08
URL: http://krings.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Läste vad du skrev i Kissies blogg ang att inte "behöva" gå ner i vikt men vilja det ändå.

Jag är precis likadan; strävar efter att bli så smal som möjligt för jag tycker det är snyggt.

Kan inte du skriva lite mer om vikt & utseende i bloggen, för då kommer JAG iaf garanterat följa den; det är intressant att läsa om!



Vad tycker du om folk som säger: "Det ska va lite kurvor, former e fint" osv?

Själv har jag aldrig, och kommer aldrig, att hålla med dem! Jag tycker liksom inte att fett på kroppen är snyggt alls!



Ha det bra/Lindah

2011-02-08 @ 06:19:02
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0