Är det så det ska va ?

Ibland blir jag så trött på mig själv. Är för snäll alldeles för ofta. Ligger i min natur på något vis. Försöker vara lite dryg och bitchig, men fan, det går inte.. Jag är en snäll liten nurrig flicka !! Så är det bara .

Men nu börjar min naiva sida spricka lite och jag börjar tröttna. Varför ska man vara så jävla trevlig och bara ge hela tiden när allt man får tillbaka är en hög med tilllagat skit !! ??
Värför ska jag enbart tänka på andra när inte en jävel tänker på mig..  Misstolka mig inte. Har många som ger mig en massa !!! Men även en jävla massa som bara tar!!

Kanske dags att bli som alla andra och prioritera sig själv, vara lite mer ego och kanske en aning kaxigare !!
Jag har tre huvud motton:
" Behandla andra som du vill bli behandlad själv "
" Gör inget du inte är berädd ses göra "
" Skapa inte ett monster du inte är berädd att slåss emot "

Om även andra går efter dessa motton och jag ska bete mig som de, göra de som de inte vill se mig göra och bli ett monster så skulle nog inte en jävel vilja prata med mig !!

Jag er en bra person, en av de bästa. Så var försiktig. För en dag står jag inte där längre !!


screw you guys im going home

Kommentarer
Postat av: Erica

<3

2011-02-24 @ 22:11:20
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0