Sol,träning och en massa umgänge !

Idag blev det sol med Vica som planerat. Vid 4 gick vi hem till mig och spelade ett frågesports spel . Skit kul :D
on gick strax innan sex. Då gick jag och handlade inför middagen, som blev Club sandwich. Blev riktigt gott och mätt blev man ^^

Efter det gick jag och tränade med Rejna i en timme.
*20 min på cykel
*Tre magövningar
*Triseps
*10 min crostrainer

Gick hem och åt en halv chokladbar och sedan gick jag ner till Rejna för att sedan ta en promenad på 20 min med hennes hund. Nu är jag hemma, mätt och trött. Ska kolla på en film med Micke och sedan SOVA :D

Imorgon blir det förs fattiga riddare hos Rejna :D Sen bär det av till stan för en fika med Sanna ^^
Blir sedan middag med älsklingen om han inte träffar sin bror. Har lite saker jag tänkt göra till middag så får se hur jag ska hinna med allt ^^

Men men, nu blir det tv och sen sängen :D


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

En riktigt riktigt fin bild på er!

Puss

2011-08-05 @ 15:34:05
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0