Måndags regn

Har legat hemma och varit sjuk hela helge, inte speciellt givande. Men idag är jag mycket piggare och imorgon blir det jobb för fulla muggar :)

Som sagt, eftersom jag varit sjuk så har jag inte så mycket roligt att dela med mig. Har börjat fixa om designen på bloggen sen även börjat måla/skissa lite igen. Går verkligen i perioder det där :) Men nu är jag riktigt på G att börja igen .. Så blir nog en del bilder på det framöver här i bloggen ;)

Här är pågående projekt :


I överigt sker det inte så mycket, eller jo. Hehe, men åter till det senare när allt börjar bli klart.

Veckan fylls av arbete Tisdag - Fredag. På Fredag åker jag raka vägen från jobbet till stan med Rejrej. Vi ska kika lite i butiker och ta en fika :D Någon av dagarna hade jag även tänkt gå ut med min fina kusin. Hon frågade mig idag om jag hade lust att följa med ut inne i stan i helgen, och inte kan man säga nej till det. Inte när fröken fräken tar sig in till stan och har luckats få barnvakt. Nej då säger man aboslut inte nej :D
Dock vet jag inte vilken dag hon menade. Det återstår att se :)

Nej, nu ska jag ta mig en kopp te och titta på något mysigt.

Natalie signing out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0