Helgen

Lördagskvällen blev inte som planerad men ändå lyckad :) Blev lite krångel när jag väl kom in till stan så åkte hem. Men påvägen hem så bestämde sig jag och Micke ( han var med in till stan) att vi skulle åka vidare till Kallhäll och gå på krogen där och ta ett par öl. Väl på krogen så träffade vi våran vän Martin som vi umgåts med tidigare under kvällen och även min vän Maya o Hanna. Träffade även på lite nytt roligt folk. Så blev en riktigt lyckad kväll till sist !

Söndagen bestod av en ända lång sömn, haha. Var på tok för bakis för att röra mitt feta arsle någon annan stans än sängen. Tror jag var vaken sammanlagt 7 timmar eller något . Haha !!
Menmen, så kan det gå!

Idag är jag ledig och ska spendera den med mig själv ^^ Ska strax äta lunch och efter det sola solarium. Ska öven köpa en ansiktsmask och ta ett lååångt bad :) Lite senare ska jag dra till gymmet och om vädret/kroppen orkar en promenad senare ikväll^^


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Låter som en trevlig krogskväll och... kanske lite mindre rolig söndag... hihihi :D

Puss

2011-08-29 @ 17:50:41
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0