Gooo

Sometimes I don´t no if I should laugh ore cry. People suck !!!

Idag efter jobbet hade jag tvättstugan. I de bästa dagar så är det inte något jag ser fram emot men när något som idag händer så blir jag tokiiiig. Någon IDIOT som slängt in två maskiner precis innan jag kom ner. Dom hade bara gott i fem minuter. Vilket betyder att en idiot varit där och lagt in dom fem i tre. Gaaah. Så jag tog ut deras tvätt och hängde dom i torkrummet för att vara lite snäll, fast jag inte borde. Tvätten låg kvar när jag skulle hanvända torken så vek ihop det och la de på en bänk. När jag går ner för att hämta min tvätt vid halv åtta, ja inte förens då så kommer puckot och hämtar tvätten. Roppade efter honom "URSÄKTA" Men han sprang iväg. Blir fan tokig på sådanna människor.
Jaja, nu är det ialla fall tvättat. Skön ! Har även hunnit med att diska, städa lite smått i badrummet, VILAT, kollat på Kungfu Panda och lagat Tacos. Ut över jobbet då da ;) Hade tänkt träna men är så sjukt trött efter allt tvättande plus att jag inte sov någe bra inatt. Så gjorde 20 situpps. 20 armhävningar och 30 rygglyft medans jag väntade på att ena maskinen skulle bli klar :P Fick bli min träning idag ^^ I morgon blir det ordentligt ialla fall. Promenad hem från jobbet och sedan träning på gymmet. Ska väl fortsätta min städning lite också. Det eller rensa garderoben lite. wäh ! Orkar inte med alla dessa borden och måsten. Men men, bara bita ihop.

Händer lite små roliga grejer nu men inte förens något är spikat så tänker jag skriva om det här :P

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Gaaaaaaaah, jag förstår dig!! Vilken jävla idiot!!!!! Grrrrrrrrrr!

Puss

2011-08-24 @ 22:18:48
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0