B

Black bird singing in the dead of night.
Take these broken wings and learn to fly.
You were only waiting for this moment to arrive.
Black bird fly !!



Inleder dagens inlägg med ett litet citat från en låt. En mycket bra låt som jag hörde första gången i ett glee avsnitt :)

Idag har jag tagit det lugnt och mest myst med Micke. Om någon timme åker han in till stan och äter middag med sin bror. Själv är jag för lat för att följa med, så istället umgås jag med Rejsna ^^ Tar med mig lite vin ner till henne och pratar lite skit ;)

Händer rätt mycket och ingenting runt en just nu. Tillräkligt för att man ska ha en massa snurr i huvudet men inget som måste göras ;)

Nästa vecka börjar jag jobbet igen. Blir två lite längre förmiddags pass och sedan två eftermiddags pass för att sedan vara ledig tre dagar :) Skönt med rätt mjuk start. Om schemat ser ut som vanligt dvs. Kan ju blivigt lite ändrat nu när jag haft semester. Så får se :D

Jaja, inget annat och säga så nu ska jag gå och leka med mina naglar ;)

byebye

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Vad jag vet, ser det ut som förut i schemat, men vem vet? Jag kan ha fel... :P

Pöss

2011-08-06 @ 17:09:53
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0