AWESOME!

Igår var jag nere i Nynäs och hälsade på Linda som planerat :) När jag klev av tåget plingar det till i mobilen och vem är det som messar om inte min kära kusin Stefan :D Han såg mig gå av från tåget som han tydligen också satt på. Han följde med mig och L på lunch nere på Konditoriet. Supermys att få träffa BÅDA kusinerna :) Var även hemma hos L en stund och då kom min fina faster hem så jag fick kramas lite med henne med^^ Yeay !!

Åkte hem vid halv fem och började med maten nästan direkt. Micke slutade vid halv 7 så då passade jag på att ha det klart tills han kom hem:)  ( nästan) :P
Blev hemma-gjord pyttipanna gjord på färskpotatis, redhot choritzo korv,lök,bacon och lite färka kantareller :) Blev himla gott faktiskt. Inte dierkt en klassisk pyttipanna men gott!!

Nu bär det snart in till stan. Ska möta upp Renée vid Medis och sedan ska vi ... ja, vad ska vi göra ;) ? Fundera på det ni tills jag kommer tillbaka !!
See Yaaa!!
GAAAAAH, snart är det gjort. NERVÖS!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

GUD va snygg du är hjärtat <3

2011-08-06 @ 17:06:04
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0