4 dagar till..

.. Sen är semestern slut. Gör iof inte så mycket för Micke har ändå börjat jobba och är inge roligt att vara hemma själv ;)

Idag ska jag ialla fall till Kallhälls badet och sola lite med Vica. Ska möta upp henne om en stund utanför konsum och köpa med oss lite saker till stranden. Kvällen är ännu oplanerad. Känner för att hitta på något skoj så här sista dagarna på semestern.

Igår fikade jag med Vica på dagen och gick sedan hem till Rejna för lite kaffe och tjejsnack :) Blev kvar där till strax efter sex och sedan gick jag upp två trappor hem till mig och började med maten ;) Skönt att ha en vän som är ens granne ^^
Micke och jag tog en liten promenad på kvällen och efter det gick jag och tränade en stund. Har ju piercat mig så var lite små försiktig.

Yes thats right, det var de jag gjorde på East streat. Jag piercade mig :D Hehe !
Så ska inte bada idag, bara sola :)
Jaja, nu ska jag packa det sista och sedan ge mig av till stranden!
See yaaa !

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Jäääääääääså, du har gjort det nu? :) Spännande! Ska även bli kul och se om du känner igen mig sedan, lär prata lite konstigt de två första dagarna i Stockholm...

Kram

2011-08-04 @ 15:18:44
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0