Vårglädje

Shit vad skööönt det är ute.. Så varmt och vårigt. Kom precis hem från en prommenad på 1.30 min :) Så skönt. Virrade bort mig lite i skogen en stund med hittade snabbt tillbaka ;) haha .. Rolig man är !
Började väldigt påklädd, vindtätvårjacka, tjocktröja och halsduk. Men ju längre jag gick ju mer kläder åkte av. Fy skjutton vad varmt det blev i skogen när det var helt lä. Trodde jag skulle dö. ÅHHHHH jag älskar verkligen vår och sommar :D !!

Nu ska jag dicka upp min filmjölk och sedan dra till gymmet.

See yaaa!

Bilder från min promenix

Starten går


Himlen var klarblå, snön smällte och svämmade över skogen, sen rasade ett träd på min stig ;) morr


Och så klädde hon av sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0