Träning

Nu har jag precis kommit hem från en liten snabbis på gymmet. Tog en låååg sovmorgon idag för var så himla trött igår. Blev ca 50 min på gymmet idag, och vad körde då Natalie idag.. Jo..
(glöm inte att jag har mina egna namn på saker ;) )

10min på cykel
3*15 mage
3*12 sida av mage
3*12 triseps och bröst
3*12 bröst och biseps
2*10 triseps lyft (armarna bakåt mot en bänk och benen framåt)
2*10 " Jag kan flyga jag är inte rädd" med hantlar
2*12 Lyft med hantlar bakom huvudet och upp

Så blev lite träning idag ialla fall. Men nu måste jag dricka upp min naturdiet shake med choklad smak och sedan duscha. Grymt bra diet förresten, as god och bara 180 kcal. Perfekt så här efter gymmet :D

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0