Sverige är underbart på våren

Idag har varit en underbar dag. Vackert väder och massa mys :)
Blev en lång promenad på dagen genom skogen. 2 timmar knatade vi omkring. Så himla varmt och skönt!! Gick utan jacka när vi var i skogen. Efter vår lilla promenix så blev det en fika på Waynes, kaffe och kaka till mig och kaffe med kladdkaka till Micke :D Super gott. Gick sedan hem och lämnade lite saker och sedan gick vi till gymmet och körde lite. Tränade lite separata saker idag men ändå trevligt med sällskap :)

Tränade idag tre olika mag övningar, två rygg övningar och en triseps övning ^^ Är ledig i morgon så ska gå en lång promenad då med och träna. Men ska träna lite längre i morgon. Måste bara ladda ner lite ny musik till min MP3 :) Haft samma låtar i evighet nu !

Hade tänkt åka ner till nynäs en sväng i morgon men tror jag hoppar det. Har varit så jävla mycket krångel med tågen under helgen och ooooorrrrkkkkkaaar inte mer. Så med risk för att verka lat så hoppar jag det ;)

Bokade som ni kanske förstod från förra inlägget en resa här om dagen :D Blir en All inclusive resa på 8dagar till Kreta. :D Ska bli sååå skönt. Är ett first chois hotell med 4och en halv stjärna. Riktigt fin fint hotell. Ska ta så sinnessjukt mycket kort ;)Haha..  Kolla gärna på videon i inlägget innan om ni vill se på ett ungefär hur det ser ut :)

Nu ska jag titta lite på Two and a half men och sedan sussa skulle jag tro :)

LITE BILDER FRÅN IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0