And the party goes on :P

Gårdagen blev jätte mysig :)
Åt massa god mat och tårta hemma hos mamma med familjen.

Fick halsband av Ammi, 2par örhängen samt halsband av Renée och 900kr hos min hårfrisör av mamma,per, angelica,micke(min systers man) och lilla ninia ;)
Hade inte kunnat bli bättre. Så himla nöjd !

ikväll ska jag och sötnos fira mig :) Ska ut och äta Vitnamesiskt :D.. Mumms !.
Tänkte sminka mig lite nu och kanske ta lite kort på smyckena jag fick :) OM jag orkar ;) .. Annars gör jag det sen.
Dom var ialla fall skit snygga :D

Ska gå förbi min frisör nästa vecka någon dag och få lite råd om färgningen jag ska göra senare i vår ;) ..
Ska bli jätte kul och spännande att se resultatet. Men först måste jag rådfråga lite med min frisör.. Underbar kvinna det där. Världens snällaste och ärlig :D. Vilket är super bra egenskaper hos en frisör ;)

Som sagt. Ska kila !
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0