Lyckad vecka !

Hitils har veckan varit väldigt givande. Men idag börjar det bästa. Har spenderat förmiddagen i stan med bästaste vännen Elin !! Kollat i butiker och fikat, så himla gos att träffa henne. Önskar vi bodde närmare varandra så jag kunde träffa henne jämt :D !!! Men får väl nöja mig med en överbelastad mobil så länge ;) 

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att folket ska komma hem. Ska äta middag ihop med familjen, ska bli trevligt. Sen ska jag "gefaren" hem för att skriva en inköpslista till i morgon samt packlista för helgen. Ska äntligen åka till KOLMÅRDEN :D !!!
Åhh vad jag längtar. Börjar lördagen med spamys och bara prata massa bajs med pappa följt av en söndag fylld med safari ^^ 

Nej, nu ska jag titta lite på tv.
Kramsej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0