Better.!

Gud. Upptäckte idag när jag skulle boka tvättstudan att det
är september. Herregud, det är HÖST!!!. Dock gillar jag modet som kommer nu till hösten. Så kan bli bra det här ;)

Idag var jag ute på en liten "power walk" igen. Lite kortare denna gång men kändes ändå bra. Har även hunnit gå på två "möten" under dagen. Sååå skönt att få saker och ting avklarat och komma igång med andra. Jag tror på hösten 2010 :P

Annars händer det inte så mycket, som tur är för nu börjar det en fullbokad månad. Nästa helg är det kryssning, helgen efter det blir det nog kalas, och helgen efter det ska jag till Kolmården med pappa. Ska bli så sjuk kul och mysigt. Har aldrig varit där så har ingen aning om vad som finns eller vad man kan göra. Sen ska det bli skönt att få lite ensamtid med pappa. Vi har det så sällan. Tack pappa för du ornade detta :D

Men ett steg i taget! Denna helg jobbar jag. 14 timmar både lördag och söndag, uscha buscha. Men det går så bra så ;) Helgen efter blir det ju som sagt kryssning vilket ska bli kul. Mycket tevligt sällskap och förhoppningsvis lite festande ^^ Vem vet, jag är taggad på att fortsätta festa på lördagen när vi kliver av men får se vad de andra ungdomarna tycker.Annars drar jag med svärmor :p haha, nejdå!

I övrigt så har jag inte så mycket att berätta idag. Känner mig lite mer positiv både mot mig själv och alla idioter, förlåt, personer på tågen osv ;)

Så om det är någon som vill veta något speciellt skriv gärna en liten kommentar !


Sov gott !
Natalie

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vaddå för möten? Kommer du aldrig och hälsar på mig nån gång? Jag vill också följa med på kryssning! Menar du modet som i kläder eller modet som i känslan!? Haha puss godnatt

2010-09-02 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0