YEEEES !!!!!!

Guuuud så underbart. Fick jobbet jag sååå gärna ville ha. ÄNTLIGEN är jag inne i den branshen jag vill!
Ska bli så himla kul att få jobba och lära känna E. Hon är en sådan himla go och glad tjej. Det här känns verkligen jätte bra.
Jobbade ett par timmar redag idag. Kikade lite på hur vissa saker gick till, skrev papper och fixa nycklar. Åhhh, jag bara väller över med positiv energi! Fan va allt kan kännas bra helt plötsligt. Hoppas känslan håller i sig lääänge ;)
Nog med krångel och depp nu eller hur ? ^^

I morgon ska jag till min cotch, funderar på att kika förbi min syster först om hon har tid. Ringer henne när jag vaknar! Sen på fredag ska jag jobba igen  :D
Dags för lite tidiga mornar igen ;) Nice !!
På lördag är det ett par Halloween grejer man skulle kunna gå på. Får se vad som sker. Blir kanske lite födelsedagsmums på lördag, får se får se ;)

Juste, fick ett mail av min mor idag där hon bad om en önskelista till jul. Fatta, JUL :O Det är inte långt tills dess nu!
Måste börja planera julklappar jag med  ! Ska nog göra som jag gjprde förrförra året, handla allt dagen innan ;) Då får jag min första lön från nya jobbet ^^
Ska ju vara lite överallt på jul så blir en del julklappar. Men gillart. Små, betydelsefulla men billiga julklappar ;) hahaha !!!

Gjort en lite "höstigare" header nu. Vet inte om jag är direkt jätte nöjd med den. Men den är inte ful iaf så den får sitta där ett tag ^^

Nu ska jag titta på lite FRIENDS och sedan sussa kudde !!!

ME SOOOOOO HAPPY !!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

coach , inte cotch för i helvete!

love you

2010-10-28 @ 20:09:43
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0