Time take time !

Det är redan onsdag kväll, torsdag om en kvart och inte känns det som om man fått något vettigt gjort denna vecka. Men det är inte rktigt sant. För har fått en del gjort måste jag erkänna och mer ska det bli.
I morgon bär det av till cotchning vid 1, efter det ska jag jonglera middag med Mickis, fixa frys med pappa och kanske gos med Elin. På ett eller annat sätt ska det gå ^^

På fredag blir det födelsedagsmums, svärfar fyller nämligen år. Har parat lite med V idag om vi ska  ut eller ej , men vi bestämde oss för att höras på fredag. Så vi får se vad som sker på kvällen. Lördag är det dop inplanerat, vilket jag tycker kan vara väldans mysigt.

Så idag då. Idag har jag varit på info möte på Arbetsförmedlingen, städat, diskat (väldigt lätt när man har en bänkdiskmaskin ^^ ) bakat kladdkaka och umgåts med min kära syster och syster dotter. Åkte över till dom efter mitt möte och kelade lite. Syrran var minns lika trött som en annan, hennes trötthet kanske är mer förstårlig dock ;)
Vi fick även sällskap av Hanna och hennes dotter en stund( vän till syster). Vilket gjorde det hela ännu mysigare ^^

Ska nog ta och sova snart. Börjar bli riktigt trött och vill inte gå upp allt för sent i morgon.
Så sov gått och dröm söta drömmar !

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0