JIPPI

Hejsan svejsan !
Igår var en underbar dag. Var på en intervju på morgonen och fick en samtal på kvällen att jag skulle komma på ett till möte redan på måndag :D Vilket är väääldigt bra :D :D
Var hemma hos min syster och kollade på Idol när jag fick samtalet.. Hade inte kunnat vara på en bättre plats. Blev så himla glad och hon hoppade omkring som en idiot minst lika mycket som mig.. En mer stöttande, underbar och snäll människa får man leta efter.. Uj uj uj vad jag älskar henne !! :)

Kvällen fortsatte bra, drack massa vin i trevligt sällskap. Angelica jag och Hanna. Super mys !
Idag har jag tagit det lugnt men nu ska jag ut på krogen med Vica .
Så baj baj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0