Fjäle

Nu är jag tillbaka efter några dagar ute på M´s landställe. Så himla mysigt har det varit ! Liten terapi måste jag erkänna. Mobilen har inte fungerat då det inte finns någon mottagning där uppe. Man var mitt ute i skogen, bara brasa, ute dass, dock fanns det bastu och dusch :D .. nej , jag har haft det sååå bra ..

Har rört på mig riktigt mycket där uppe. Åt ju massa gott hela tiden så det blev väl plus minus noll ;) ... Högg lite ved, staplade ved, gick på lååååånga promenader. Tror vi gick i nästan 4 timmar ena dagen ^^
Annars har vi bara njutit och umgåts. Var jag, Micke, svärfar och Mickes farfar som åkte.

Men nu är jag åter hemma, laddad med både batterier på telfon och själ ;) Ska titta lite på tv nu och sedan sussa kudde.
Ska lägga in lite biler, om min kamera vill ge med sig, i morgon så får ni se lite hur det såg  ut..

puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0