Easy ! !

Idag har jag verkligen inte gjort något alls. Plockat lite hemma, suttit vid datorn, vilat, ja inget vettigt. Det mest ansträngande jag gjort denna dag var att gå ner i centrum och inhandla mat och även en liten skjorta till mig själv ^^ Super fin och skön! Skortan då, inte maten. Den var dock bra den med. Fiskpinnar med potatismos, änkel mat till änkel dag ;)

Resten av veckan är rätt fullbokad faktiskt. I morgon på morgonen ska jag till Ams för infomöte, torsdag ska jag på cotch, sen middag med Mickis och Elin. På fredag blir det kanske utgång, beror lite på Vica. Sen på lördag blir det dop och någon gång under veckan ska min kära far komma förbi med en frys. Tack pappa för det :D Och "lillebror" så klart då det är hans frys ;)

Så jag har en rätt välplanerad vecka, skulle egentligen behöva få in ÄNNU mer men inte en chans att jag kan det. Nix pix, jag får nöja mig med den veckan jag planerat ^^

I övrigt så har jag nu bestämt mig för att börja plugga, när beror lite på. Om jag har tur eller ej ;) Men senast i Januari blir det i alla fall.

Pratade lite med min moder idag och fick reda på att ett datum bokats in för pepparkaksbak med kusinerna. YEAY !! It's that time of year agen :D
Dock måste jag inhandla ett par vinterdojjer så fort det kommer lite mer pengar ^^ Måste ju vara varm om tossarna.

Nej, nu ska jag göra mig en kopp te och titta på en film tror jag.
! SOV GOTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0