28 Oct

HEEEEEJ :D
Idag är jag minst lika glad som igår. Dock är jag väldigt trött av någon anledning. Har vairt och gjort saker hela dagen. Först träffade jag min cotch och efter det gick jag hem till syster för lite mys, mat och klippning ^^
Kom precis hem där ifrån och funderar nu på att gå iväg för lite solning :) Vore himla skönt !!
I morgon ska jag som sagt jobba. Längtar som tuuuuuusan. Dock ser jag inte fram emot att sätta klockan på 06.45 :P Hehe.. Men jag vänjer mig väldigt snabbt vid att gå upp tidigt. Fan, började ju 6 på morgonen inne i stan nästan hela sommaren så ^^

Annars har jag inte så himla mycket att berätta idag. Min älskade syster dotter klappade händerna för första gången idag , OCH JAG VAR DÄR :D Det var himla kul !
Har börjat fundera lite på julklappar, ska skriva upp så jag inte glömmer ^^

Nej , nu ska jag ta ut pengar så jag kan gå och sola ..
Skriver mer i helgen ! !

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0