Vänskap när den är som bäst !

Gud vad det blev inlägg idag då :p
Är lite smått uttråkad så här på kvällen och även lite trött. Ska väl ta och sova snart tänkte jag.
Men ett till inlägg ville jag hinna med ^^

Jag har funderat över det här med vänner. Jag är omringad av jätte mycket vänner som jag håller väldigt kärt. Men när jag tittar lite närmare på vissa vänskaper med förstoringsglaset så är det bara ett fåtal som verkligen står mig riktigt nära. Tror nog det är så för de flesta. I vilket fall som helst så älskar jag alla mina vänner och varje individ ger mig olika sorters glädje och kärlek.-

Men i slutet av varje dag, varje år och varje årtionde så finns det en som alltid står över alla andra. En vän jag vet att jag alltid kommer ha kvar. Detta vet jag för vi har bråkat, "sagt upp" kontakten, hatat och ändå kommit tillbaka till varandra till slut. Hur mycket vi än skulle vilja och hur trötta vi än blir på varandra så slutar vi alltid i varandras armar. Hon är min andra helft, så är det bara. Jag älskar dig Elin Susanna Ahlfors !


Kommentarer
Postat av: Elin

Awwww hjärtegoos da:D

Jag började gråta, blödig man är ^^

Älskar dig med <3

2010-11-23 @ 00:59:53
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0