Snart!

Idag blev det en tidig morgon. Redan klockan 05.45 ringde klockan. Då var det bara att stiga upp och bege sig till Erica för en mysig, men KALL arbetsdag ;) Blev en rätt lugn start där hemma. Skönt med tanke på hur trött jag var. Gick och la mig direkt när jag kom hem och vilade lite ^^
Men innan jag gjorde det så fickade jag lite med Micke :) Dum som jag är så tog jag en tårtbit ;) Haha .. Hade tänkt simma nu på eftermiddagen för att få bort de onödiga kalorierna, men simmhallen stängde tidigt idag tydligen så blev inget. Så jag passar på att städa lite här hemma förs och beronde på hur "utmattad" jag är efter det så kanske jag går på en promenad. ;)

I morgon är det tidigt pass igen, fredag lika så. Men i morgon efter jobbet så ska jag träffa min cotch och sedan Vica! Ska bli mys, var länge sen jag träffade båda två faktiskt ^^
I helgen har jag bara en sak inplanerat, ska över till "bonus syster" på söndag för lite kalas mums !

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga. Går bara och väntar på att det ska bli jul, eller ja, närmare ialla fall så man med gått samvete kan börja julbaka, julpynta och slå in julklappar :D ÄLSKA !!!!

Nu ska jag fortsätta vika tvätt.

Kramsej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0