Lovely !

Gud vad jag verkligen TOKÄLSKAR mitt jobb ! Kanske börjar bli lite tjatigt men gör verkligen det.. Ser fram emot att gå till jobbet varje dag. Varesig jag måste gå upp klockan 6 eller 10 :D .. Hon jag jobbar med är världens bästaste, hennes familj är så avslappnad och lätt att vara kring ;), Mina kollegor ( de få som är ) är även dom super gulliga. Nej, har hamnat på det perfekta stället.
Älskar att må så här bra ! Känns som om allt börjar falla på plats. Jag mår sakt bara bättre och bättre ! Känner mig äntligen som mig själv igen. Glad, sprallig, påhittig och bara allmänt munter :D

Snart ska jag även få julpynta. Har blivigt godkänd att få börja pynta vid första advent :D Tihi, hade pyntat idag om jag fick ;) Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Ska hoppa in i duschen nu. Skulle kunna skriva hur mycket som helst men har egentligen inget vettigt att säga så ;)

Ha en bra dag, kväll och natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0