Lönedag !

Pengar pengar pengar. Inte regnar det direkt av det denna månad man lika glad för de är jag!
Nästa månad blir ju så bra ^^
Idag har jag arbetat på dagen, jobbig med snökaoset men allt gick bra :D

Nu på eftermiddagen och kvällen har det inte hänt så mycket. Vilade en stund och tittade på The Grinch, sen kom Vica över och fixade lite saker inför sin resa i morgon. Ungjäveln ska till Dominikanska republiken, VILL OCKSÅ ^^
Dock gick inte allt som det skulle så Micke hjälpte oss lite sedan blev det kanoners. Var precis ute på en liten promenad och lämnade över hennes Mp3. ( den vi bökade med)
Riktigt skönt ute om man har rätt kläder på sig ! Tröck i mig en "dumnutt" så en liten promenad behövdes  ;)

Nej, nu ska jag kika på något trevlig och sedan sova. Helt slut är jag !

När livet är som bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0