Jul is fucking IKEA bitch

Träningsvärken sitter fortfarande i. Vist gör det ont men man känner sig lite små bra i varje aj man piper ut ^^ Man har ju ont av en bra anledning !

Idag gick jag och Micke på en liten promenad till IKEA och runt i Outlet i Barkarby. Inhandlade ett par svarta ljus till adventsljusstaken, ljuskulor till fönstret i stället för julstjärna eller ljusstake ^^ Super fint blev det. Handlade även julgranskulor då vi i år faktiskt ska ha en julgran här hemma. En liten en bara ;) Riktigt billigt på IKEA måste jag erkänna. Kom undan med ca 40 julgranskulor,ljusslingor,batterier,ljus och så på under 100lappen :D Greeeeeejt ^^

Igår blev det en liten sväng till "Bänken" för mat och dryck. Lillfisen följde inte med då det var över 30 min förseningar i tågen. Bläää :( Men vi hade trevligt ändå. Träffade lite vänner och prata massa bajs.
Jag gick dock hem tidigt för var så sjukt trött. Gått upp så tidigt hela veckan så ville bara sussa kudde. Somnade väl strax innan tolv och vaknade vid 10 i morse så blev en massa sömn inatt :D

Nu ska jag ladda min kamera lite för att sedan ta bilder på mitt fina lilla pyntade hem !
SEEE YAAA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0