I wanna !

God dag alla blogg läare, släktingar, vänner och idioter !
Denna dag fylls av arbete precis som resten av veckan gjorts. Även helgen fylls av hela 20 timmars arbete.. :D Men det gör mig ingenting för som sagt, TRIV SÅÅÅÅ BRA ^^

Börjar inte för ens fyra idag så blir en rätt kort arbetsdag. Men kvällen blir nog lugn skulle jag tro . Jobbar som sagt 7 dagar denna vecka så vill inte anstränga mig för mycket. Därför tar jag det lugnt så mycket som möjligt när jag är hemma !

På måndag är det dags för mig och syster att åka till tandläkaren. Ska bli skönt att få det gjort. Inte varit där på jätte länga så vi får se hur många tänder jag måste dra ut ;) Haha .. Vem vet, hela käften kanske håller på att rasa samman ^^ Låt oss hoppas att det ser bra ut . Använder fan tandtråd, och munskölj nästan varje dag i samband med borstning. Så nog ska det se bra ut !


Annars händer det inte så mycket. Planerar en massa inför jul. Har nog bestämt mig för att skriva rimm på allt i år. Är riktigt kul när man får ta insiativet själv och det inte blir ett tvång ;) JA, jag pratar om dig mamma ;)
Har kommit på ett par stycken, men nu pratade jag precis med min syster och vi kom fram till att vi inte ska köpa till varandra i år. Så får sudda det rimmet ;) Kanske lika bra att inte köpa till varandra, har ju inte direkt överflöd av pengar... ÄN ;)


Just nu befinner sig min far i Scotland, vill också.! Tror dom kommer hem på söndag, då det är fars dag . Kommer inte hinna träffa honom då men ett och annat sms ska man väl kunna skicka iväg :) Kanske kan träffa honom en stund på måndag och ta en fika efter jag varit hos tandis. För min tandläkare har ju faktiskt sin mottaging i Nynäs. Får ringa honom på söndag och se vad han säger !!!

Nej , nu ska jag pudra näsan och sedan åka till jobbet.
Ha en bra helg alla glada !

Puss eller nått !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0