Fredag hela veckan :D

... Nästan ialla fall ;)

Idag har varit en riktigt upp och ner dag. Fastnade i hissen på morgonen. Stressade med buss, skrattat tills jag grät och nu på kvällen massa egomys :D
Blir en trevlig kväll också vill jag säga. Bara så där från tomma intet så frågade min kära "lillesyster" Renée om vi skulle ta en öl eller två . Så nu är grisen på väg hit för ett litet restaurang besök med mig och Micke .. YEAY !

Köpte även en klännig som jag jag letat mig GALEN på!! Och det var bara rena turen att jag fick den. Åh nu ska jag berätta varför... DUMDÖMDUM!!!!!

Jag gjorde ett sista försök att hitta klänningen genom att gå ner till H&M där jag bor. Klänningen blev slutsold på två dagar så chansen att dom skulle ha en kvar var väldigt liten . Men jag gav det ett försök. Jag letar inte ens efter klänningen utan går raka vägen fram till kassan och frågar efter den. Killen i kassan lägger huvudet på sniskan och säger att den tyvärr är slut och att den tog slut snabbare än smör. En besviken Natalie vänder sig om och pillar lite på sminket i sin frustration. Hon hör kvinnan bakom sig säga : Jag skulle vilja byta den här till något annat, den är inte riktigt min stil.

Av någon anledning reagerar jag på detta och vänder mig om. I min lycka ser jag att det är en sådan klänning jag ville ha som hon ska lämna tillbaka..
" DEN SKA JAG HA" Skriker jag! Då står jag ca fem meter ifrån kassan och hoppar i ett enda skutt fram till kassadisken. Killen i kassan garvar åt mig och frågar om jag inte ska pröva den först. Jo vist borde jag göra det. Det visade sig att den var en storlek större än jag brukar ha. Men han uppmuntrade mig med att dom är väääldigt små i storlekarna. Så jag snodde åt mig den och prövade. DEN SATT PERFEKT.. Borde inte stå #made by H&M# på den, borde stå #Made for Natalie" för den var som gjuten för mig :D MI SO HAPY !! :D

Den är sååååå fiiiiiin !

Nej, nu ska fixa lite innan det är dags för mat !!!

GLAAAAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0