Första Advent!!!

Guuud vilken underbar dag jag haft. Började morgonen med att tända förta ljuset, satte igång lite julmusik och gjorde iordning frukost till mig och Micke. Fixade min lite snabbt och sedan mötte jag upp svärmor för lite bakning. Sen har hela dagen gått åt att baka och laga mat. Jätte god fläskfile gryta blev det till middag. Micke bakade inte men han dök upp till middagen ;)
Blev en riktigt lyckad första advent !!!!

I morgon blir det som sagt shopping med min kära mor. Vi ska mötas upp i stan vid fem tiden då vi båda arbetar tills halv fem. Ska skynda mig så gott jag kan ^^

Har som sagt julpyntat lite här hemma och tänkte dela med mig av lite bilder på detta :)





Sen en liten bild på allt julgranspynt som inhandlades igår


Glad första advent och sov gott !



Ps. "Jocke", Grattis till synen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0