Everytingh is so fucking awsome :D

Nu har det verkligen varit ett par händelserika dagar. Gillart !!
I Fredags så jobbade jag, men slutade lite tidigare då dom skulle åka iväg. Så resten av Fredagen spenderade jag med Micke framför tv:en med massa mys. På lördagen sov jag ut, sov läänge :D.. Behövdes !
Under dagen tog jag det rätt lugnt, minns ärligt inte riktigt vad jag gjorde under dagen, men på kvällen kom Vica och Martin över hit för att dricka lite. Det slutade med att vi åkte till Kallhäll och gick ut på krogen där. När de stängde drog vi vidare till Mp tills dom stängde vid 3. Blev lite fööör mycket drickande känner jag. Blev ruggit bakis i går.
Men upp skulle jag för att fira bonus syster Liza som fyllde år i fredags ( GRATTIS :D )

Idag har jag varit inne i stan och fikat med bästaste Veronica! Himla mys var det. Träffas aldeles för sällan. Men ska försöka bättra mig lite tror jag. Ta mig i kragen och åka till Väsby lite mer :)

Söndagen bjöd även på fler roligheter. Pappa lyckades "laga" min kamera :D:D:D Sen fick jag en hel påse full med Viva La Diva smink :O och då menar jag verkligen MYCKET smink. Innehållets värde låg på ca 2500 när jag ränkade på det lite snabbt så där :P haha .. Det var ögonskugger, eyeliners i olika färmer och former, läppglans och läppstift, foundation och concilers( kan ej stava), nagellack och solpuder och massa massa mer :D
Sen fick jag även kött för en hel arme :D Dock äter ju inte killen vilt så får bjuda över lite folk som uppskattar finkött under mellandagarna eller så. Min älskade vän Veronica föreslog att jag skulle ha en "vilt fest" ;) Låter rätt trevligt. massa kött och goda viner ^^

Har haft ett par riktigt bra dagar ! Tack alla som varit involverade i detta ;)
Imorgon bjuds det på jobb igen. Ska bli kul. Längtar faktiskt fortfarande efter nästa arbetspass ^^ Skumma mig !!

Nu ska jag städa lite här hemma och sedan måla naglarna med något av mina nya nagellack :D

Glada vinterhälsningar från en super lycklig Natalie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0