Bilder på allt smink jag fick :D


Själva hyllorna i badrummet.




Foundation,rouge,tre consiler i en,tre fonudation i en,skimmerpuder,solpuder och en borste


Två läpppennor, fem läppglans(+ett genomskinligt),2 läppstift samt en dosa med 5 läppglans/stift


11 eyeliners totalt, 8 st på pennor i olika färger samt tre flytande, en guld, en silver och en koppar/brons


Två "turkos/blå" ögonskuggor, två dosor med olika färger, den ena med svarta och gråa nyanser och den andra med blandat, en dosa med ögonskuggor och rouge samt en dosa med glitter ögonskugga med spegel.


Och så var de dom två nagellacken i två olika rosa färger :D

Ett onödigt inlägg för de som kanske skiter i vad jag har för smink men ett roligt inlägg för mig att dela med mig av :P hahaha !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0