Bara en månad kvar till JUL ! :D

Ursäkta men FAN vad veckorna går fort. Det är redan Torsdag i morgon !!! Vart tog dagarna vägen ?!?!
Tiden går fort när man har roligt så jag får väl börja tråka och sura igen eller vad säger ni ;) ?

Idag blev det en hemma dag då Erica var ledig. Väldigt skönt måste jag erkänna för var så sjukt trött i morse. Går ju upp 05.45 när jag jobbar morgon passen. Rätt skönt att komma upp i tid måste jag erkänna. Sover bort hela dagarna annars ^^

Vi tog det mest lugnt, pratade, åt och tittade på film. BjörnBröder 2 blev det ! Aldrig sett den så det var skoj.
Slutade strax efter 2, åkte raka vägen hem och tog det lugnt. Tittade på lite serier med Micke och sedan en film. Sen blev det lite mat, eller mat och mat. Ägg,vita bönor och rostmacka ^^ Mumms !

Nu har jag precis avslutat ett mini "träningspass" här hemma. Ska försöka göra det ett par gånger i veckan ialla fall. Men lättare sagt än gjort, för är jag inte rastlös eller tillräkligt pigg så blir det aldrig av ;)

På Söndag blir det julbak och middag hos svärmor. Ska bli super trevligt, har inte träffat henne på länge så saknar tantalunda ;) Sen på Måndag blir det lite shopping med mamma. Även det tok mysigt ! :) Så har mycket att se fram emot .

Men nu ska jag sova. Som sagt, upp 05.45 i morgon... Blev dock lite piggare efter mitt träningspass ^^

Jag giver er här med ett god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0