Yeaaaay !! :D

Världens bästa dag ! :)
Har varit på två arbetsintervjuer och båda har i princip givit jobb. Det ena var som värdinna på ett hotell i gamla stan. Dom lät väldigt positiva och skulle höra av sig nästa vecka för ett mer exakt svar.
Det andra är på ett Kafé i Jakobsberg där jag bor, där ska jag börja redan i morgon och provjobba lite :D Så himla kul! Ska jobba lite luncher där nästa vecka också verkar det som ^^
Alla verkar så himla trevliga och glada, både på hotellet och kaféet  :) Får se om första intrycken är rätt!

Emellan allt så var jag och M på svärmor/svågers jobb och åt lunch. Efter lunchen gick jag M och Daniel hem till Daniel och Emelie en sväng, dom har nämligen köpt en liten hund :D så söööööt!!!! . Verkligen väärldens godaste.
Se lite bilder på http://vanilleblogg.blogg.se/vanille/ ....

Annars har jag bara tagit det lugnt, ätit tacos till middag och tittat på TV :P Ska snart ta ett varmbad och spa:a lite ^^ Fira att tagen gått så bra ! 

Nej, som sagt. Lite mys och gos nu !
På återseende .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst!! Ingen protest!:) puss gullunge

2010-05-28 @ 11:10:12
Postat av: kenza

heej :D Du kommenterade min blogg och självklart.. Lottar jag ut dem när jag tröttnar, vad med i utlottningen då! Missa inte det.



Kram Kenza

2010-05-28 @ 15:30:43
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0