onsdagsmys med syster

Då var man precis hemkommen efter en supermysig dag i solen med syster. Åkte in och mötte henne vid vasaparken där hon satt och fikade med Martin. Har inte träffat honom på evigheter heller så var lite kul att få se honom också :)
Satt och pratade i någon timme och sedan gick vi en liten promenix till mamma för att rasta oss lite ^^ Fortsatta äta och prata bajs där innan vi bestämde oss för att gå. Hade tänkt följa med A hem först, men när vi kom ut ur porten så kände jag att jag var för kallt klädd och eftersom jag skulle på bio direkt efter så bestämde jag mig för att åka hem en snabbis och byta om. Klantigt av mig att inte ta med en till tröja, men men.  Får planera lite bättre nästa gång så jag får leka med syster lite längre.

Har ialla fall haft en super mysig dag. Så ska byta om lite snabbt nu och sedan åka in till stan och se på Robin Hood :D Hoppas den är bra!

På fredag ska jag ner till nynäs. Ska möta upp Elin efter jobbet och så åker vi ner tillsammans. :D Jag blir hennes husgäst över helgen. Hur många nätter återstår att se ;) mohahaha !
Annars är det inte så mycket som händer. Man känner att sommaren är på g nu så försöker vara ute så mycket som möjligt ...


Nej, byta om var det !
På återseende.

Kommentarer
Postat av: sara

Ni ska hälsa på mig :D

2010-05-13 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0