Bättre sent än aldrig

Idag har jag varit ledig. Skönt!. Har umgåtts lite med Linn under eftermiddagen. Har även skrivit ut lite papper från biblioteket och handlat en bikini underdel. Har redan en överdel jag gillar men ingen underdel, eller nu har jag :)
I måndags var jag och hälsade på min syster och systerdotter. Super mysigt! Åt lite god lunch och gott fika ^^
Jobbade igår och ska kanske jobba i morgon. Får se vad chefen säger, blir bara tre timmar dock , därför jag inte vet om jag ska jobba eller inte. Ska nämligen iväg med min mamma och få göra min 20 års present :D En egen perfym :D kul som fan ska det bli :) Efter det ska vi ut och äta om jag förstod det rätt.. :) Hoppas jag blir ledig i morgon också.. Som sagt,känns onödigt att jobba tre timmar bara. :P
Nu ska jag titta lite på tv och vänta på ett sms av min kära kollega :)
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0