20/5

Nu är verkligen sommaren snart här, så himla skööönt ! Har varit ute jätte mycket nu de senaste dagarna då det varit fint väder. Hur då kanske ni undrar nu, jo. Anledningen till att jag varit ute mycket och varför jag inte skrivit så mycket på senaste tiden är för att jag nyligen blev av med jobbet. Lång historia! Så har inte varit på sådant skrivar humör. Men nu börjar saker och ting arta sig, vilket leder till bättre uppdatering. ( förhoppningsvis )  :D

Förra helgen var jag i Nynäs och lekte med Elin. Supermysigt! Sprang om kring och träffade lite olika folk, försökte hinna med så många som möjligt. Inte så lätt :P Han ialla fall träffa min kusin en snabbis. Bökade lite med magen och tyckte att bebban skulle komma ut. Och se, det gjorde hon :D Natten efter :P hehe... Grattis till det kära kusin, och Jacob :)

Efter helgen har det inte hänt så mycket. Varit ute på sjön ett par gånger, solat, BADAT :D Idag fick jag även lite nytta gjort. Skönt att ha det överstökat.
Just nu sitter jag och tittar på Shrek, hehe, kul film det där ^^ Jaja, lägger upp lite bilder så slipper jag skriva mer för tillfället..

Bara en sak till :
Älskar dig Angelica, är så himla glad att jag har dig och uppskattar allt du gör för mig! Du är verkligen bäst .

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-20 @ 22:02:33
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Emmy

Kolla gärna in och rösta på de jenasshorts som är snyggast enligt dig, vilka är din favorit? Kanske kan jag inspirera dig att slita sönder dina egna gamla jenas! Kram!

2010-05-20 @ 22:58:29
URL: http://emmyeleonora.blogg.se/
Postat av: Angelica

2010-05-21 @ 08:35:31
Postat av: Angelica

Kanske ska skriva något också!:)

knäppis, jag gör ju ingenting, VILL, men gör inte så mkt!! Älskar dig mest, du är en underbar syster!!

2010-05-21 @ 08:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0