nytta

Sådär. Då är jag inne på de sista timmarna på den sista lediga dagen. Blä.. Men men . Börjar inte förens fem i morgon så är ju en stund kvar ;) hehe ...

Just nu sitter jag hemma och äter lite godis tillsammans med min vän Linn. Hon kom hit vid 8. Har ätit lite burger king mat och pratat massa bajs.. Funderar på att titta på en film, men får se hur det blir.. Kanske bara fortsätter prata och ta det lugnt..

var som sagt var hos min syster här om dagen.. Super mysigt. Vaknade klockan 7 och kunde inte somna om. Någon timme senare gick även min syster och min lille systerdotter upp.. Bebban var lite små grinig men gick jätte bra. Tills jag skulle klä på henne. Hehe, men tillslut fick hon en söt liten klänning på sig, MIN gamla klänning ;) ..
Hade ialla fall en såå skön och mysig dag tillsammans......

ska kila och handla lite  nu..
skriver mer sen
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0