Ny design,ny dag, ny ..... ?

Idag har varit en jätte skön dag. Vaknade vid 10 och gjorde lite snabbt iordning mig och gick sedan ut på en promenad i det vackra vädret tillsammans med Micke.
Efter våran promenad gick vi och åt lunch, supergott och blev väääldigt mätt.

Efter det har vi bara tagit det lugnt. Fixat lite med min blogg design och även en vän till Min lillasysters blogg.
Fick ett gulligt litet mail av denne vän där hon frågade om jag kunde fixa hennes blogg, och självklart kunde jag det. Så fort jag får tid :) Super söt tjej.

Kanske får ni se hennes bloggdesign när den är klar ;) Om hon tillåter mig länka till den..

Har även planerat lite inför min 20års dag . Ja, jag fyller ju faktist år om bara ett par veckor.
På onsdagen den 31,min födelsedag, ska jag hem till mamma och firas. Även Mickes familj ska dit.
Helgen därpå, påskhelgen, ska jag ner till min far i landfjärden och ha en litet större firande med vänner och släkt.
Ska bli sååå kul. Längtar som tusan ^^
Hade dock planerat att ha en viss klänning på mig, men den verkar ha flytt sin kos. *arg*

Förövrigt så jobbar jag på precis som vanligt. Nu har jag lyckats få vara ledig två dagar i veckan ett par gånger, vilket är vääääldigt skönt. Får se hur länge det håller i sig.

Mitt hår är nu ljusare och ljusare ska det bli. INTE BLONT, bara ljusare än svart ^^ Får se hur det blir när det är klart.. Just nu har jag inte ekonomin eller tiden till att fixa det, så jag får snällt vänta ett tag.

Nej, nu ska jag göra lite mat, hungrig som tusan.
Ska försöka bli bättre på att blogga..

Lovar !


Kommentarer
Postat av: ammi

Min innan felicias! :D <3

2010-03-10 @ 19:00:09
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0