Natalie´s Head

Hej alla glada :)

Idag har varit en rätt så bra dag måste jag erkänna. Har inte hänt något speciellt, men allt har bara varit allmänt bra.

Låg i sängen rätt länge idag och tittade på lite serier med M. Skönt att bara få ligga och mysa ibland utan att behöva stressa upp till något. Vid 1 åt vi lite lunch och sedan tittade vi på lite mer serier. Började jobbet klockan 5.På jobbet var det inte så mycket att göra. Alla gästerna gick kvart i 8, skulle nog titta på Melodifestivalen. Tråkigt att jag missat var enda del detta år pga jobbet. Men men, får titta när det kommer upp på Internet :)
Som sagt, fanns inget att göra efter klockan åtta på jobbet så idag blev jag klar med städningen långt innan stängning. Skönt ^^

Sen jag kom hem har jag tittat på tv, ätit lite godis, sippat på lite vin och pratat med älsklingen. Har även gjort ett hörsel test man kunde göra på datorn, kul grej ^^ Fick bra resultat ialla fall ..
Förutom dagens händelser så finns det mycket som snurrar i huvudet just nu. Men har fått ett tips av min kusin att inte skriva några av dessa saker på min blogg så ska ta och lyssna på hennes kloka ord ;)
Vissa saker kan jag i alla fall skriva.

Jag har upptäckt att jag är en rätt så utseende fixerad person, mest när det kommer till mig själv. Vist, jag sminkar mig inte varje dag, spenderar inte flera timmer på att göra i ordning mig och jag tränar inte som en galning för att få den perfekta kroppen. Men jag bryr mig, stör mig och har komplex. Hitils har jag haft tur och inte behövt  bry mig så mycket om smink och träning, men ju äldre jag blir desto mindre trivs jag i min kropp. Därför ska jag nu köpa ett nytt gymkort för att få den kroppen jag vill ha, ta fem minuter extra på mig om dagen för att lägga på lite maskara och fixa håret.
Jag mår så mycket bättre och känner mig så mycket finare om jag bara har lite maskara på mig, så, nu ska det bli lite ändring.
Sen finns det ju ett par saker jag vill göra som inte är lika lätt, japp, kirurgiska ingrepp. Skit fånigt och något som jag fått mycket olika kritik om. Men det är så jag känner, ska dock vänta med dessa permanenta förändringar.
Men men, nu ska jag strax sova för att orka upp tidigt i morgon och gå på en långpromenad :) Som sagt, måste börja någonstans !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bra att du lyssnar på mig! ;)

2010-03-25 @ 22:33:15
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0