LEDIG !

Äntligen ledig !!!!
Så himla skönt. Har nu jobbat 8 dagar i sträck, helt slut i kropp och själ. Men i kväll blir det mys. Ska handla hem lite god mat och dryck och bara ta det lugnt. Sen om kroppen orkar ska vi gå ner till rock-kareoke ^^ Om jag känner för att sjunga lite ;) hehe..
Hitils har jag inte gjort så mycket. Började dagen med ett varmbad :) Har ätit god lunch och varit på en promenad under den korta stunden solen tittade fram . Lite molningare idag än det varit de senaste dagarna. Men fint ändå  :)
Nu ska jag snart lägga på lite roligt smink tänkte jag. Passa på att göra sig superfin nu när man är ledig :D.. hehe .Men innan jag göra det ska jag titta på lite vänner tror jag.. 

Ha en fortsatt bra dag alla nära och kära.. Ni andra också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0