Fredag för mig

Igår väcktes jag av ett samtal från min far. Han var i närheten och frågade om jag hade tid för en fika. Trött och lite små bakis tackade jag ja och rullade mig ur sängen. Efter att ha fikat skjusade han mig till min syster då han hade ärenden i närheten. Skönt att slippa åka tåg ;)
Väl hemma hos min syster fick jag en bebis slängd i famnen nästan direkt :D Systrami skulle få göra i ordning sig i lugn och ro så moster Natalie kom väldans lägligt :D ... Vi satt hemma och myste ett tag, pratade lite ,åt och fixade oss. När vi var klara gick vi ner till centrum och hälsade på våran mor på jobbet. Drack lite kaffe tillsammans med några av hennes kollegor. Blev även ett snabbt hej till P :) 

När vi var klara där gick vi och handlade lite för att sedan skiljas åt. Men bara för en stund. För två timmar senare var jag hemma hos A igen och åt lite middag och goood efterrätt. Blev torsk i hummersås med potatis mos och kladdkaka med fruktsallad och glass till efterrätt.. Mumms.
Vid tio åkte jag hem och hoppade nästan direkt i sängen. Var fruktansvärt trött eftersom jag varit bakis tidigare under dagen. Mös lite här hemma med M och sen sussade jag kudde. Sov rätt länge idag och även när jag vaknat så låg jag kvar i sängen. Bestämde mig för att inte göra ett piss innan jobbet. Men får  ha sådana dagar ibland också.
Just nu mår jag väl sådär. Kom hem från jobbet för en timme sen. Skadat mig lite på jobbet och mår lite små dåligt i kroppen. Hoppas jag inte blir sjuk. Speciellt inte nu när jag snart fyller år..
Tror bara jag är trött och skadad ^^
Jaja.. Nu ska jag äta lite choklad och titta på en film
kramsej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0