En riktigt bra dag !

Idag har jag varit och solat nere vid Kallhällsbadet men Micke. Vi gick dit ifrån Jakan, åt lunch på en restaurang, stekt lax :D mumms ! Sen solade vi från 1 till 6 på kvällen. Då tog vi en liten promenix till M´s mamma och fixade lite då vi varit där i helgen. Sen gick vi även från Kallhäll hem :D har med andra ord gått över 1 mil idag ^^ Känner mig riktigt duktig .. Sen nu när M gick och skulle köpa kebab till sig så fick vi en pizza gratis för dom gjort en fel :D .. Osis, hehe.. Jag som köpt en Nutrillet shake till mig som jag skulle äta idag. Men men ^^ Så ska vara lite onyttig idag ialla fall ^^ Får gå lite extra långt i morgon och kanske inte äta något så fett :D haha .. !

Så min dag har varit väldigt givande. Helt slut nu, sol och mycket promenad !
Nu ska jag äta lite go pizza och sen duscha .!

Hoppas ni andra haft en bra dag och kunna njuta av det fina vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0