21 Juli and it´s good ;)

Shollahopp !!

Denna vacka gillas, mesta dels i alla fall. :)
I måndags var jag nere i Landfjärden och hälsade på Pappa & Åsa, pappa fyller nämligen år idag så ville hinna träffa honom innan han åkte på semester ! GRATTIS PAPPA !!!! :D Almost 50 ;)
Vi grillade vildsvin och drack massa gott, vin, whisky och baileys, supermys ^^  . 

Efter det så har jag jobbat på klädbutiken, jobbade med Josefin idag vilket alltid är kul. Men skitungen drar på semester nu :( Får försöka klara mig ändå ;) 
Har fått in massa nya varor så är ett jäkla fixande just nu, men det är kul. Då har man alltid att göra i alla fall !

Ska jobba i morgon och på fredag också, sen är jag ledig lördag-söndag. Då bär det av till Nynäs för att busa med Elin  :D Längtar så himla mycket ! God mat, gott sällskap och massa massa alkohol  ^^
Men innan jag åker ner till Elin så blir det lite shopping med killen på dagen, man har ju fått första lönen från nya jobben då ;) Yeay !

Nej , nu ska jag titta på en film eller något. Somliga är ju inte på msn så finns inte så mycket att göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0