VIP på Berns

Igår blev en mycket oväntad men super kul kväll.
Kom hem från jobbet vid 10, redo att hoppa i säng. Sätter mig en stund vid datorn och chattar lite med Paula.
Hon skulle ut med några arbetskollegor och tyckte att jag skulle följa med. Vilket jag tackade nej till, men gick upp till henne med en flaska vin för att dricka lite innan hon skulle iväg.
Efter ca en halvtimme hade hon lyckats övertala mig till att följa med, så jag böt om och så for vi in till stan.
Väl inne i stan skulle vi möta upp hennes kollegor vid fridays, och efter det gick vi vidare till Berns för att möta upp en annan killkompis. Hokuspokus så var vi inne på VIP avdelningen på Berns och behövde inte betala något inträde. Så himla kul, man kände sig faktist lite "VIPPIG" ;)
Hade en jätte rolig kväll och blev kanske lite för onyckter för min smak. Så åkte hem relativt tidigt.
Om det alltid är så där när man går ut så måste jag gå ut oftare;) hehe . Men det händer ju bara aldrig ;) 

Tack P för en super duper rolig kväll !!
Nu ska jag sova efter en låååång dags jobb ;)

Kommentarer
Postat av: daniela

Hallå :D

Jag håller faktiskt till i Sverige nu, kom hem för en vecka sen. Får hålla koll på dig, så man får veta hur du mår nu för tiden. Du skriver bra :)

Puss

2010-01-26 @ 19:41:40
URL: http://www.alltutommode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0