Vill alltid vara brun :D

Idag efter jobbet gick jag och solade solarium, underhålla färgen men fick när man var utomlands ;) 
Men blev så torr. Så smorde in mig med Nivea lotion som har lite brun utan sol i sig. När jag är mitt vanliga bleka jag så brukar det kunna bli fläckar av den om man inte är noga.. Helt sjukt med tanke på att det inte är någon riktigt brun utan sol. Så jag brukar vara super noga. Men idag orkade jag inte det. Så får se om det ger samma effekt som det brukar ;) är ju trots allt MYCKET brunare nu än vad jag brukar vara.. 

Idag han jag inte göra någon rolig sminkning, blev bara eyeliner och maskara :) en annan sak som är bra när man är brun, man behöver inte sminka sig :D... hehe ..
Nu ska jag snart kila över till svärfar och hämta ett badrumsskåp som vi fått :D yeay....
Hoppas ni andra haft, har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0