Torsdag och helg för mig :D

Idag jobbade jag lunch som sagt var. Gick jätte bra! 
Var inte så mycket gäster, men tillräckligt så jag hade något att göra :) 

I morgon är det fredag och jag är LEDIG :D ... Ammi kommer hit vid fem och gosar lite.
Kunde inte komma på hennes födelsedag då jag jobbade. Så jag ska bjuda henne på Tacos ( hennes val :) ) Så ska vi bara prata en massa bajs och kanske titta på en film eller något .. Får se vad som faller oss in ^^ 
Umgås så sällan så ska bli kul bara att få träffa henne... 

Efter jobbet så har jag bara tagit det lugnt.. Åt lite mat med Micke. Efter maten gick vi och bastade. Sååå skönt! 
Nu sitter jag här med ett glas rött i handen, med min nya morgonrock, duntofflor och mjukisar. Så mysigt. 

Nu ska jag sätta mig och titta på en film eller serie .. 

God kväll alla bloggläsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0