Söndag

Idag åkte julpyntet ut här hemma.
Kommer jobba så mycket i veckan så finns inte tid senare. Så fick bli idag :)
Satte upp ett par nya gardiner jag köpte för presentkortet jag fick av farmor i julas. Super fint blev det...
Satte även upp en tavla. Så nu sitter dom två stora tavlorna uppe på långväggen . Ska lägga upp bilder i morgon tänkte jag.. Om det råkar vara någon som vill se hur det ser ut :) 

Pratade lite med Tara idag också. Vi ska köpa gym kort för nästa månadslön:) Tre månader för 750 kr :) prefekt !
Ska bli kul att gå med än vän, då kanske man kommer iväg lite mera ^^

Annars har det inte hänt så mycket idag. Fixat lite  här hemma och tittat på film... Börjar sakta men säkert känna mig lite trött. Funderar på att ta en kopp te och bara gosa ner mig i soffan.. Sista lediga dagen idag.
Blir en del jobb i veckan som sagt.Men är ialla fall ledig på lördag, vilket är skönt.. Tråkigt att förlora en bra dricks dag men kul att få vara ledig på en helg... Börjar inte förens 4 dagen efter så kan ialla fall hitta på något skoj :) 

Nu ska jag hitta på något, ingen aning om vad... Teet kanske ;) 

kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0