nyår

Så där. Då var nyårsafton över! 

Åkte ner till Nynäs redan på onsdag kväll efter jobbet. Blev upphämtad i Haninge av Sara, åkte till restaurang gula måsen och åt, sen åkte vi raka vägen hem och sov. Kom i säng vid 2. 

Dagen efter åkte vi över till Saras mamma och gosade lite. Efter någon timme gick S hem och jag gick vidare för att trädda Denise en stund. På vägen till D kom jag på att Elin bodde någon stans i närheten så jag stannade upp hos henne en stund och kramades lite. Sen ringde pappa och då blev det en snabbfika med honom och Åsa.

Efter fikat kom jag äntligen iväg till D. Väl hemma hos henne blev det massa prat och cola ^^ Så mys att få träffa henne. Var fööööör länge sen.. Men sådant kan man ändra på :) 

Vid 3 kom S och hämtade mig och så började vi göra iordning oss för kvällen. Massa smink, hårplattande, och vin :D super bra !
Vi blev upp hämtade klockan 6 av Kalle, då åkte vi till Joel där middagen skulle vara. Maten var helt okej, hummern var godast :) efter mat och ännu mer dryck så åkte vi vidare till Per där festen höll hus. Det var trevligt men inget att skryta om.

Snygg var jag ialla fall :D

Kommentarer
Postat av: Elin

KLIPP DIG FAN INTE IGEN!!!!! SPARA UT DITT HÅR!!!!!

2010-01-03 @ 13:45:31
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: Liza

svart o platt är nog din grej!! Jättefint!

2010-01-04 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0