Do you ?

Jag måste erkänna en sak. Jag är nog lite mer ego än vad jag tror att jag är. Eller nej, KNÄPP!!
Det är bara några få veckor kvar innan jag ska bli moster, och jag kunde inte VARA mycket lyckligare över det. Ska bli såå mysigt och kul. Men någonstans, långt inne i magen, så får jag en liten knut när jag tänker på att min syster snart ska få barn. Och nu ska jag erkänna varför. 
För då kommer inte jag längre vara hennes lilla gullunge, då kommer hon ha sin bebis, sitt barn. Då kommer jag inte få ha henne för mig själv. Vist är jag knäpp? Så jävla knasig.
Men det är bara en ytte pytte liten känsla som bara kommer ibland ;)
Och jag är verkligen sååååå glad över att hon ska få barn, och att jag ska få bli moster =D
Kommer skämma bort barnet med både kärlek och saker, hjälpa min syster så mycket jag får ;) Precis som alla andra ;)

Gud vad knäpp man kan vara ibland :) hehe..
/////
Denna dag har varit lugn, inte något speciellt som hänt. Verkar som att vi kommer vara en servitris mindre på jobbet, vilket betyder att jag måste jobba 7 dagar i veckan igen :( .. Aja, får se vad som händer.
Ska prata med chefen i morgon. OM han är på bra humör, annars är det ingen ide... 
Och eftersom jag inte ställde upp och jobbade igår på min lediga dag så finns risken att han kommer vara lite bitter.
Men men, vi får se vad som händer. 

Nu ska jag platta mitt hår, orkar nog inte göra det i morgon innan jobbet, så lika bra att göra det nu.
Trevlig kväll alla läsare ( SOM ÄR ???? )
/ N

Kommentarer
Postat av: Angie

Klart du kommer fortsätta vara min gullunge ;)



Men du, 7 dagar i veckan?? Det är inte OK!! Bränn inte ut dig!!

PUSS

2010-01-28 @ 08:34:53
Postat av: catarina

haha jag ofc.

2010-01-28 @ 14:58:29
Postat av: sara

Och Jag!! ;D

2010-01-30 @ 22:47:11
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0